הטבות והנחות

פרסום חינם



העסק שלך לא חייב להיות גדול או מקצועי במיוחד הכי חשוב שיהיה ייחודי לעומת מתחרים!
קבלת כסף קל    פרסום אצלנו    הטבות ומבצעים    תרומה ועמותות    כלים
העסק שלך מתקדם ומקצועי? עד כמה הוא ייחודי ובמה?

מה ייחודי בעסק שלך?
בכדי לשווק את עצמו בהצלחה, כל בעל עסק צריך להתמקד בייחודיות והשוני של העסק שלו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבטא את הייחוד במשפט אחד קצר. למעשה "ההצעה הייחודית" או USP, היא מסר ייחודי על ההצעה ומה מיוחד בה אל מול המתחרים. כל עסק או מותג חייבים לעשות בה שימוש באופן עקבי בפרסום והקידום. הצעה ייחודית איננה בהכרח סלוגן או משפט אשר יופיע בפרסום שלך, למרות שאפשרי להשתמש בה גם שם. עם זאת, בשלב זה אנחנו מתמקדים בפונקציונליות של ההצעה היחודית ככלי בכדי לעזור לך להתמקד במה העסק שלך ייחודי אחרי הכל.

אם אין באפשרותך לתאר בתמציתיות את ייחודו של הרעיון שלך (וגם ליצור התרגשות אצל לקוחות פוטנציאליים), ייתכן שעדיין אין לך את הבסיס לעסק מצליח.

ישנן מספר שאלות שצריך לשאול על העסק שלך בכדי לקבוע את הייחודיות שלו:
1.מה מייחד את העסק שלי מול המתחרים הישירים? סביר להניח שתמצא רשימה ארוכה של דברים שמבדילים בין העסק שלך לעסקים של מתחרים שלך, השאלות הבאות יעזור לך ויכוונו אותך על מנת שתדע באיזה יתרונות והבדלים מהרשימה להתמקד?

2.אילו מבין היתרונות הייחודיים של העסק שלי הם החשובים ביותר עבור הלקוחות ומשתמשי הקצה של המוצר או השירות?

3.אילו מבין היתרונות הייחודיים של העסק שלי אינם ניתנים לחיקוי מהיר וקל ע"י המתחרים שלי?

4.אילו מבין היתרונות הייחודיים של העסק שלי ברורים ומובנים בקלות ללקוחות ו/או משתמשי הקצה?

5.האם יש באפשרותי לתכנן ולבנות הודעה עם תוכן קליט ובלתי נשכח שתאפיין בתוכה את כל אותם יתרונות ייחודיים ומשמעותיים אודות העסק שלי?

6.בסופו של דבר חשוב לשאול את עצמך, איך אוכל להפיץ את ההודעה הזו ללקוחות פוטנציאליים ומשתמשי הקצה? כלי השיווק הזמינים לך להפצת ההצעה הייחודית שלך כוללים בין היתר פרסום באינטרנט, דיוור אלקטרוני (דיוור ניוזלטרים למשל) טכניקת מכירת תוספת ו/או אנשי מכירות.

על מנת לראות מספר דוגמאות של הצעות ייחודיות, תחשוב על המותגים השונים שפורסמו לאחרונה בטלוויזיה. מה המסר העיקרי עליו מבוססות כל הפרסומות? סוגים שונים של מוצרים ושירותים מתמקדים ומנצלים יתרונות, תכונות, או רעיונות הקשורים למוצר הספציפי. לדוגמה, בגדים, טכשיתים, ובשמים נוטים לנצל ערכים ריגשיים במקום להקפיד על תכונות המוצר בלבד.

פרסומות עם אופי כזה גורמות לצופה לפנטז שהוא עשוי להשיג את "היתרון" של סקסאפיליות או אורח חיים מהנה וטוב יותר, עקב התמונה המצטיירת על ידי אישים מפורסמים וסלבריטאים חסונים עבור אותו מוצר.

גם מוצרי מזון יכולים יכולים לעשות שימוש בערכים ריגשיים בנוסף לתיאור תכונות המוצר ויתרונותיו. עם זאת, אנשי שיווק של מוצרים רפואיים (כגון סירופ נגד שיעול וכדורים נגד התקררויות למינהן) עושים מאמצים גדולים על מנת לזהות ולקדם תכונות ייחודיות אשר יספקו הקלה מהירה יותר מאשר מוצרים אחרים של המתחרים. עבור סוגי מוצרים כאלו, החשיבות העליונה היא הדגשת האפקטיביות שלהם.

הבדיקה הפשוטה שתעזור לך לקבוע האם ההצעה הייחודית של העסק שלך טובה מספיק, היא קלה במיוחד: האם ההצעה הזו מוכרת עבורך מוצרים ו/או שירותים או לא? אם היא מוכרת את המוצרים והשירותים שלך, זה אומר שההצעה הייחודית שלך באמת ייחודית ושונה משמעותית מהמתחרים שלך.

אם אתה בעסק כבר זמן מה, ייתכן שכבר בנית את ההצעה הייחודית שלך לא במודע. לדוגמה, החלטת לספק שירות מסויים ללא עלות התקנה, עבור הלקוחות שלך, מהסיבה שאף אחד אחר בתחום שלך לא עושה זאת, זאת אומרת שכבר יש לך הצעה ייחודית המבוססת על שירות שאתה מספק למשתמש הקצה. אם, לעומת זאת, אתה מציעה שירות ללא עלות התקנה, כי אתה צריך לעמוד ברמת השירות שכולם כבר מספקים. זהו לא המאפיין שמבדיל אותך ולא יהיה נכון להתמקד בו כחלק מההצעה הייחודית שלך.

גם אם אין לך הרבה אפיקי שיווק ואתה עושה שימוש בטכניקות פשוטות ונגישות (ניוזלטרים, פליירים ואנשי מכירות) על מנת להצליח לשרוד את ההוצאות. עדיין ישנה חשיבות לקבוע בבירור את ההצעה הייחודית שלך וליישם אותה באמצעים מוגבלים אלו.

רוצה עוד טיפים עבור העסק שלך? צור קשר ופרט את סוג ושם העסק שלך ואנו נשתדל לאתר עבורך עוד טיפים רלוונטיים!

חזרה לאינדקס הטיפים לפרסום, שיווק, מיתוג והגדלת מכירות

למדריך הבא - איך לגרום לכלב שלך להגדיל את המכירות של העסק?

כסף קל | הסברים | הרשמו עכשיו! | החשבון שלי | שאלות ותשובות | אודותינו | צור קשר
ניוזלטר | אחסון אתרים | שרתי משחק   .

כסף קל




שתף במייספייס