הטבות והנחות

פרסום חינם



איך להגדיל את כמות המכירות של העסק שלך באמצעות תחרות או הגרלה? מבצעים, הגרלות, תחרויות וכל מה שבינהם...
קבלת כסף קל    פרסום אצלנו    הטבות ומבצעים    תרומה ועמותות    כלים
עוד לקוחות באמצעות: הגרלות, תחרות, פרסים, מבצעים וכל מה שבינהם...

מה שלמדתי מאלפי שעות שהשקעתי בלימוד וביצוע של תהליכי שיווק זה;
שאין דבר מרגש ומלהיב יותר מלהציע לאנשים הזדמנות לזכות בפרס בתמורה לקצת עזרה ופרטים אישיים. ולמה זה?

הסיבה לכך היא שכיום בעידן המדיה החברתית, ההגרלות והתחרויות הפכו להיות דרכים אפקטיביות ביותר לחשוף את העסק שלך בפני לקוחות חדשים. למעשה, 80 אחוזים מכלל משתמשי האינטרנט השתתפו בהגרלה או תחרות אחת לפחות בשנה האחרונה - יותר ממחצית השתתפו בתחרויות והגרלות לפחות פעם בחודש.

קידום העסק שלך לא צריך להיות קשה או מסובך. אלה צעדים פשוטים שיאפשרו לך להתחיל בצורה פשוטה מאוד, ממש עכשיו!

מה ההבדלים בין תחרות להגרלה?
הזוכים בהגרלות נבחרים באופן אקראי מתוך רשימת משתתפים. לעומת זאת בתחרות הזוכים נבחרים על ידי תהליך הערכה רשמי כגון: הצבעות של קהל או תנאי מינימום (קריטריונים מדידים) שעל המשתתף בתחרות לעמוד בהם. תחרויות הן בחירה טובה יותר במידה ויש צורך בהגבלת ההשתתפות לקבוצה נבחרת של אנשים על מנת למקד לקהל היעד המתאים!

לדוגמה, תחרות צילום היא בחירה מעולה אם העסק שלך הוא חנות מצלמות וברצונך למקד את החשיפה שלך לצלמים ואמנים אחרים.
מצד שני, ייתכן שתרצה לבחור הגרלה של צילומים, אם ברצונך לתת מצלמה מתנה, בכדי למשוך אנשים שטרם השקיעו סכומים בתחביב הצילום.

מחליטים על מטרה
המטרה היא, כמובן, לייצר באז פרסומי סביב העסק שלך. אך ניתן לקבל הרבה מעבר: איסוף כתובות אימייל ופרטים אישיים של לקוחות פוטנציאליים (יצירת מועדון לקוחות, במטרה לבצע דיוור עתידי), לבצע מחקר שוק וללמד - לחנך (החדרת המותג לתודעת קהל היעד שלך) את המשתתפים וקהל היעד על העסק שלך. האתגר שלך הוא להחליט אילו מן המטרות הבאות - לבד או בשילוב - אתה רוצה להשיג.

איסוף מידע ליצירת קשר:טופס איסוף מידע יכול לכלול שמות, כתובות, מספרי טלפון, פרופילים במדיה החברתית, כתובות דואר אלקטרוני, וכו...

כמובן שיש צורך לבקש רשות בכדי ליצור קשר בעתיד וליידע אודות מבצעים, הנחות והטבות שתספק לכל משתתף, אבל לא לחייב את המשתתפים לאשר זאת - כי זה מרתיע ועלול להקטין את אחוז הנרשמים

לחנך (להגדיל מודעות למומחיות של העסק שלך) : באפשרותך לדרוש מהמשתתפים לצפות בסרטון לפני הכניסה לתחרות / הגרלה או לאשר קבלת אימייל אינפורמטיבי, הכולל הוראות השתתפות.

איסוף נתונים ומחקר: לדוגמה, המשתתפים חייבים להשלים סקר לפני הכניסה. זכור כי זה לא חוקי לחייב אנשים לבצע רכישה לפני הכניסה כמו כן גם לא תוכל לדרוש או אפילו לרמוז שביצוע רכישה יגדילו את סיכויי הזכייה.

כתיבת כללים
הכללים בתחרויות והגרלות בפרט מוגבלים במספר עצום של חוקים במדינה בה רוצים להריץ את אותו סוג של פעילות,
ולכן מומלץ ללא יוצא מן הכלל להשתמש ברו"ח ו/או עו"ד שיכתוב עבורכם כללים רשמיים.

הגדרת הפרס
המטרה כאן היא לבחור את הפרס שיפיק את תשומת הלב המירבית. הפריטים שיוצרים את הבאז (Buzz) הכי טוב קשורים לרוב בחוויה שכיף לחלוק עם אחרים. לדוגמה, מי שזוכה בפרסום חינם יחלוק ברצון סיפור על סיור רשמי במשרדי חברת Cash4Mail  עם מומחה פרסום, להבדיל מסיפור על איך שפתח את תיבת הדואר שלו וקיבל מכתב המבשר לו על זכייה בקמפיין פרסומי חינם!

אפשרות נוספת, היא הגדרת פרס שיכול להיות משותף בין חברים, כגון כרטיסים לסרט או נופש זוגי או קבוצתי. באפשרותך להגדיר כלל חובה שהחברים זכאים להגיע לסרט או לנופש רק במידה ונרשמו למועדון החברים שלך או לקחו חלק בהגרלה / תחרות.

קידום הפעילות שלך ( הגרלה / תחרות )
מנף את התנועה באתר האינטרנט שלך בכדי לחשוף ולרשום משתתפים. שלח דיוור אלקטרוני עם הזמנות להשתתפות בפעילויות שלך ( הגרלה או תחרות ), הפץ את הפרומו שלך ברשתות חברתיות והצב פרסומות של התחרות / הגרלה באתר האינטרנט שלך. עשה שימוש באנשי קשר וחברים בכדי לכוון גולשים לדף שלך ב Facebook ולאתר האינטרנט שלך להרשמה לתחרות / הגרלה.

ברגע שיש לך כמות ממשתתפים ראשונית, עודד אותם להזמין את החברים שלהם, אשר בתורו יזמינו את חבריהם גם, וכן הלאה.
ניתן להפיץ ולחשוף עשרות אלפי גולשים תוך דקות ספורות לתחרות או ההגרלה שלך באמצעות השירות של Cash4Mail  שיטפלו בכל הטכנולוגיה מאחורי הקלעים. (לקבלת הצעת מחיר יש ללחוץ כאן)

סגור פינות וצא לדרך!
ברגע שהגדרת את כל הנתונים הדרושים לך, הגיע הזמן לבחור את המנצח ולקדם את סיום הפעילות שלך ( תחרות או הגרלה ). חשוב מאוד, לוודא שאתה צמוד לכללים והחוקים הרשמיים שלך. לא לשכוח להזמין את המשתתפים לשמור איתך על קשר בעתיד באמצעות הרשמה למועדון החברים שלך (רשימת דיוור). כמו כן מומלץ להציעה למשתתפים הצעה ייחודית בעבור השתתפותם בפעילות שלך.

עכשיו הדלת פתוחה. כל מה שנשאר עכשיו זה להמיר את המשתתפים שלך ללקוחות.

אהבה והשפעותיה על פרסום, קידום ושיווק

חזרה לאינדקס הטיפים לפרסום, שיווק, מיתוג והגדלת מכירות

 

כסף קל | הסברים | הרשמו עכשיו! | החשבון שלי | שאלות ותשובות | אודותינו | צור קשר
ניוזלטר | אחסון אתרים | שרתי משחק   .

כסף קל




שתף במייספייס