הטבות והנחות

פרסום חינם



כל הטיפים האפקטיביים ביותר לפרסום, שיווק, קידום, הגדלת מכירות, ובניית מוניטין אמין לסטארטאפ שלך!
קבלת כסף קל    פרסום אצלנו    הטבות ומבצעים    תרומה ועמותות    כלים
יש לך חברת סטארטאפ? לנו יש את כל הטיפים לשיווק, קידום, פרסום, מיתוג, הגדלת החשיפה וכמות המכירות לעסק שלך!

כל מה שהסטארטאפ שלך צריך כדי להתקדם!

הקמת סארטאפ? מה שבסופו של דבר יקבע את ההצלחה של העסק החדש שלך זה המכירות שלו.
אולי יש לך את המוצר או השירות הכי טוב בעולם, אבל אם אנשים לא ישלמו לך עליו הוא חסר ערך לחלוטין.

על מנת לקדם את המכירות של העסק שלך צריך שיווק טוב. עליך למצוא דרך למשוך תשומת לב של אנשים אל העסק שלך ואל המוצרים שלו, ולסייע להם לקבל החלטה מודעת לרכוש ממך את המוצר או השירות.

אם יש לך תקציב מוגבל , זה יכול להקשות על השיווק. כי למעשה אפשר להוציא הון על שיווק.

האלטרנטיבה היא "שיווק דל תקציב". משמעות הדבר היא שיווק העסק החדש שלך באמצעות תקציב נמוך מאוד.
שיווק דל תקציב מתבצע באמצעות יצירתיות, מקוריות ובידול ולא ע"י זעקות לעולם על מה שהעסק שלך עושה.

"שיווק דל תקציבי" הפך למעשה לתרבות שלמה, כדרך לבנות ולשווק את העסק מבלי לסכן סכומים גדולים של כסף.
ישנם אתרי אינטרנט וספרים חינם המוקדשים ל"שיווק דל תקציבי" או BOOTSTRAPING.

על מנת שתבין איך זה עובד ואיך גם אתה יכול לשווק את העסק שלך בתקציב נמוך, כתבנו עבורך מספר טיפים שימושיים לשיווק, פרסום וקידום באמצעות תקציב דל.

1.תן מהידע שלך לעולם: המידע שאתה "רק יודע" בעסק שלך הוא מידע פוטנציאלי בעל ערך רב לאחרים. למעט סודות מסחריים של החברה שלך, מומלץ באופן חופשי לתת מידע ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. כתוב מאמרים באתר האינטרנט שלך או באתרי תוכן ואתרי מאמרים (ישנם המון אתרים שמאפשרים לכתוב מאמרים חינם - בקרוב גם אצלנו :) ). (למידע נוסף אודות הקמת אתרי אינטרנט לחץ כאן) ספר לאנשים איך בדיוק אתה תעזור לעסק שלהם, אל תפחד לחשוף כלים שיעזרו לך להרשים. רק קומץ קטן של אנשים "יגנבו" את הידע וינסו לעשות את זה בעצמם, והם אף פעם לא יצליחו להגיע לתוצאות שלך. חינוך שיווקי הוא עוצמה.

2.צור והפעל ימי נושאים שאקטואליים כיום ויישם אותם בעסק: יש נושאים שמתמזגים עם אירועים שקורים ואנשים נקשרים אליהם ריגשית. לדוגמא:בחורף, תן ללקוחות שלך שוקו חם חינם . בקיץ, תוכל להפוך את המשרד שלך לחוף (הכל עיניין של תפאורה).
בדוק מה רלוונטי כיום וקשר את זה לאירועי מכירות בעסק שלך.

3.הצעה כרטיסי / קופוני הנחה: זוהי הדרך הזולה ביותר לתגמל את הלקוחות הקיימים על נאמנותם, תן מוצר חינם ללקוחות הנאמנים ביותר שיש בעסק שלך. כאשר לקוח רוכש את המוצר שלך חמש או שש פעמים, הוא מקבל אחד בחינם. איזו דרך נהדרת להגיד תודה. בחברת העתק הגדולה מקדונלדס מחלקים בולים ואסימונים כאשר אתה קונה קפה, וזה בכדי לעודד אותך לשתות שם באופן קבוע. זכור להבטיח שכרטיסי ההנחה שהלקוח שלך יקבל אינם ניתנים לזיוף בקלות!

4.דאג לתת שירות לקוחות מעולה ואף מעבר: אין שום דבר שמושך יותר לקוחות מאשר מילה חיובית שעוברת מפה לאזון מלקוחות אחרים ללקוחות חדשים. שירות הלקוחות שלך הוא הקלף החזק ביותר שלך כנגד יריבים, במיוחד מול אותם יריבים שמנוהלים על ידי תאגידים גדולים. הפוך את שירות הלקוחות לחלק המרכזי של העסק שלך. לדוגמא: דאג לכך שבעסק שלך יענו לטלפון במהירות, תבטיח לענות על קריאת שירות טלפונית תוך לא יותר מ5 חיוגים ואם לא הצלחת לעמוד בכך תן פיצוי ללקוח בשירות חינם. ברגע שתתחיל לאבד הכנסה ותיהיה זקוק ליותר לקוחות תהפוך שיטה זו לשגרה!

5.הפעל תחרות: זה זול ומשתלם לעסק שלך לתת שירותים או מוצרים כפרס למנצח בתחרות, עקב כך מומלץ ואפשרי להפעיל תחרויות באופן קבוע. הפעל את התחרות באתר האינטרנט שלך וכמובן ברשתות חברתיות. כמו כן מומלץ לפנות למפרסמים עם קהל יעד רלוונטי לעסק שלך ולבקש הצעת מחיר לפרסום של מתן שירות או מוצר בחינם - במלאי מצומצם. שים לב כי כלי התקשורת הרבים יסכימו ואף יתנו לך מחיר נמוך מהרגיל אך ברוב המקרים יהיה עליך לספק מלאי מינימום שיוגדר ע"י המפרסם.

6.מלא את האתר שלך בתוכן חדש: קידום אתרים ואופטימיזציה זה נושא כל כך סבוך ,אך מה שעליך לדעת זה שGoogle מדרגת אתרים וממקמת אותם גבוה יותר במידה ובאתר מתבצעים שני דברים באופן קבוע: תוכן עדכני וטוב, והוספת תכנים חדשים באופן קבוע. אין צורך בידע רב או בניסיון של מומחה לשיווק באינטרנט או מנועי חיפוש. פשוט דאג לכך שמתבצעת הוספת דפים חדשים עם תוכן טרי באתר שלך בקביעות. התחייב להוספת דף חדש אחד בשבוע, ותהיה מופתע מכמות הגולשים הנוספת שתקבל לאחר כמה חודשים.

7.בלוג: אם אתה לא יכול לחשוב על מאמרים שאפשר לכתוב עבור אתר האינטרנט שלך, למה לא לפתוח בלוג? כתיבה בבלוג היא דרך פשוטה לגולשים והלקוחות שלך לקבל תוכן רלוונטי על האתר והעסק שלך. בלוג טוב יכול לעזור למתג אותך ואת העסק שלך כעסק של מומחים בתחום. יש הרבה טכנולוגיות "בלוגינג" והפופולרית ביותר, היא WordPress שם ניתן לפתוח בלוג בחינם (בקרוב גם אצלנו :) )

8.עשה שימוש בצדו האחורי של כרטיס הביקור: פעם מצאתי כרטיס ביקור שקיבלתי כמה חודשים קודם לכן, אשר אומר "מייקל ג'ונסון  מנהל, מייקל ג'ונסון בע"מ" .. ותהיתי מה מייקל ג'ונסון עושה? השתמש בחלל הריק בצד האחורי של כרטיס הביקור שלך ודאג לכך שתופיעה שם רשימת השירותים שהעסק שלך מספק. זו צורה מאוד זולה למשוך עוד לקוחות.

9.כמו בסעיף 8 אותו הדבר עם המכתבים, הניירת והאימיילים  - יש להשתמש בהם כדי להפיץ את המסר השיווקי שלך.

10.צור סרטון וידאו ופרסם ב YouTube: אתר הוידאו מקבל כמות עצומה של תנועת גולשים מדי יום ... אך היתרון המשמעותי שלו הוא שניתן להפיץ את המסר שלך בצורה קלה ובחינם! ברוב המקרים השיווק ב-YouTube יתן תוצאות טובות יותר עבור מסרים יצירתיים ומקוריים. לא לשכוח להציג את הוידאו גם באתר האינטרנט של העסק שלך ושל חבריך.

11.מסרים בהמתנה: אם הקלוחות שלך מחכים על קו הטלפון בהמתנה, וודא שהם מקשיבים למסר מכירתי או אינפורמטיבי ולא לחמישית של בטהובן.

12.חלק מוצרי קד"מ freebies יוצאי דופן: עטים עם לוגו של העסק כבר הפכו למוצר קד"מ משעמם ונשכח במהירות.
הודות לעוצמת טכניקות ההדפסה הדיגיטליות, ישנם אלפי דברים שהלוגו והסלוגן שלך יכול להופיע אליהם. האם לקוח פוטנציאלי יזכור חברת תחתונים, אם קבל מהם עוגיה בצורת איש עם תחתונים זעירים שניתן להסיר ולשמור אחרי שאכל אותה?
אולי כן, ואולי לא, אבל זה שונה ומקורי ואנשים ידברו על זה עוד הרבה זמן.

13.בקש ועשה שימוש בהמלצות של לקוחות קיימים: אנשים מרגישים בטוחים ונקשרים יותר בעת קריאה אודות לקוחות אחרים שעברו חוויה טובה בעסק שלך.

14.תן ערבות ואחריות: אם אתה באמת מאמין במוצר או השירות שלך, השתדל להבטיח זאת ללקוחות.
הצעה החזר כספי מלא אם הקלוח לא מרוצה ב100% מהשירות שלך. אומנם אנשים בודדים ינצלו את הערבות שלך, אבל תוכל למשוך הרבה יותר לקוחות מלכתחילה.

15.תתחבר עם תקליטנים / שדרנים מתחנות רדיו מקומיות: שלח להם דוגמיות של מוצר או שריות בחינם. התקשר וקח חלק בתחרויות שיש בפעילויות ברדיו. התקשר לתוכניות אירוח והשתתף בשידור. היה נחמד אליהם, אבל אל תתחנף, וביום מן הימים העסק שלך בוודאות יוזכר בתוכניות של אותו תקליטן / שדרן.

16.הודעה במענה אוטומטי: אם מישהו מתקשר לאחר שעות העבודה למשרד, ההודעה במזכירה שלך היא הזדמנות נוספת למכור.
במקום "אנחנו לא נמצאים כעת, אנא השאירו הודעה", מה דעתך על "אנו כל כך מותשים ממתן שירות לקוחות מעולה שאנחנו צריכים לישון קצת. אנא השאר את מספר הטלפון שלך ואנחנו נתקשר אליך ב09:15 בדיוק."

17.הגדר תוכנית הפניות: אם הספקים והלקוחות שלך ממליצים עליך ומספקים לך עבודה, למה לא להודות להם על זה באופן רשמי? אין דבר טוב יותר מאשר לקבל שובר בשווי 50 ₪ כהוקרת תודה על הפניית לקוחות חדשים.

18.מסע פרסום לשם שינוי : מה מעצבן אנשים בשוק שלך? התחל מסע פרסום להגדלת המודעות לתופעה זו. חשוב שהעסק שלך יהיה חלק מהפתרון.

19.לבוש שונה: אם יש לך משרד רגוע מאוד, לך על יום תחפושות לפי נושא. תן לצוות שלך ללבוש תחפושות לפי נושא רלוונטי. זה משתלב היטב עם טיפ מספר 2.

20.בצע שיחות: חפש קבוצות ורשתות שבהם לקוחות פוטנציאליים שלך נפגשים, הצטרף אליהם, הצעה לעשות הרצאה או "השתלמות" חינם בשלב כלשהו. אומנם זה עשוי לקחת קצת זמן עד שיתאפשר לך להרצות, אך בסופו של דבר יתגלה כיעיל למיתוג עצמי כמומחה ובאיסוף נתונים, אנשי קשר חשובים ורעיונות חדשים. אל תהיה מודאג מדי לגבי נאומים מלוטשים והתרכז בהעברת המסר שלך!

21.רשת בכל מקום: חובה עליך להפגין נוחכות בכל מקום שבו לקוחות או מפנים פוטנציאליים בתחום שלך נפגשים. רשת טובה היא על עבודת נמלים לאיתור אנשי קשר ולא ציד של עסקאות... אל תצפה לתוצאות ביום אחד. אתה צריך לעבוד על זה על ולהפגין נוחכות באופן קבוע.

22.כתוב מדריכים: זה נשמע משעמם ונדוש? אבל זו דרך נהדרת שתקבעה את המומחיות שלך. הצב את המדריכים באתר האינטרנט שלך, ואפשר לאנשים להוריד או להדפיס אותם בקלות על מנת שיוכלו לקרוא בשעות הפנאי שלהם.

23.העלה מחירים: העלאת מחירים תסייע ללקוחות שלך לתפוס אותך בתור ספק איכותי מאוד. כן אתה עלול לאבד קצת עסקאות, אבל תוכל להרוויח יותר מבסיס לקוחות מעט צר יותר. עסקים רבים מוצאים כי לקוחות בעלי ערך נמוך יותר שמפחדים ממחירים, הם הטרחה הגדולה יותר בעסק וברוב המקרים גם בעלי כמות הדרישות והתלונות הגדולה ביותר.

24.התחל לדוור ניוזלטרים או ידיוענים: השתמש בידיעון/ניוזלטר קבוע שישלח באמצעות הדואר האלקטרוני (למידע אודות דיוור וניוזלטרים אנא לחץ כאן) בכדי לשמור על קשר הדוק עם הלקוחות הקיימים שלך - זו היא דרך טוב להטמיעה את החברה שלך בתודעה של לקוחותיך, בנוסף זו היא דרך מעולה לשמור על חזית העסק שלך מול לקוחות פוטנציאליים. עלונים מודפסים הם בעלי אחוזי הצלחה גבוהים יותר ומגיעים ביתר קלות לבוסים של חברות גדולות.

25.שינוי אופן המענה לטלפון: תן חופש לצוות שלך להתנסות בדרכים מרגשות לענות לטלפון. גם הם וגם הלקוחות שלך יהנו מזה. חשוב לזכור כי הטלפון יכול להיות אפיק המגע הראשוני עם העסק. חשוב לא להגזים בניסוים שונים ולא לענות לטלפון בצורה מוזרה או חוצפנית מדי, בכדי לא להבריח את הפונה לעסק.

26.השתמש באנשים לקידום: ניתן להשכיר אנשי קידום תותחים במחיר נמוך מאוד ולתת להם לחלק עלונים או להפיץ את המסר שלך.
דאג שיהיו לבושים היטב , וודא שהם מכירים את העסק שלך מכל הצדדים והבטח שהם בעלי מוטיבציה ולא פשוט זורקים את הפליירים שלך לפח הזבל.

27.מיחזור לקוחות: מה עוד לקוח שלך יכול לרכוש ממך? ברגע שלקוח קנה ממך בעבר, הוא נכנס למערכת יחסים איתך, ויותר סביר שיקנה עוד מוצר או שירות.

28.מכור אסימוני מתנה: כולם אוהבים לקבל מתנות, אם אתה מוכר מוצרים לצרכנים וודא שאתה מוכר איסמוני מתנה (אסימון שניתן לרכוש עבור מישהו, שיקנה לו הנחה משמעותית או מוצר / שירות מסויים). החדשות הטובות ביותר עבורך הן שמעולם לא נעשה שימוש במיליארד אסימונים בשווי 10 ₪, אבל הפרסום והחשיפה שהם מספקים הוא אדיר.

29.עשה משהו לא צפוי: כמה לא צפוי יהיה אם הספק שלך יתקשר לומר לך, שהם הורידו את המחירים ב 10 % בלי שום סיבה. או אחד הלקוחות יצור איתך קשר כדי להגיד תודה על העסק האמין שלך. בעידן האינטרנט, עסקים יכולים להיות אנונימים כל כך, שאפילו יצירת קשר טלפוני מדי פעם, בלי סיבה מיוחדת יכולה להראות לא צפויה.

30.שלח הודעה לעיתונות: שיווק חיוני. שלח הודעה לעיתונות עם הצעת סיפור טוב. שיטה זו יכולה להביא לך פרסום יקר ערך לקהל הייעד שלך בחינם. פעולה זו בתורה תגדיל את המוניטין שלך ואם הזמן, אולי תקבל כמה לידים / פניות והזדמנויות מכירה.

31.הצטרף לארגונים: תיהיה מעורב עם רשתות/קבוצות עסקיות וקבוצות מקומיות, ארגוני מסחר, בלי קשר לתחום שלך. אף פעם אין לדעת מאיפה תנחת ההזדמנות או הלקוח הבא.

32.מכור באמצעות החשבונית שלך: אם אתה מוכר לעסקים קטנים, ההחלטה אם לרכוש או לא, יכולה להתקבל מאותו בן אדם שעוסק בניירת וחותם על הזמנות. עקב כך מומלץ להשיג חותמת גומי עם מסר שיווקי, ולהחתים כל חשבונית. החותמת שלך יכולה אפילו להיות פשוטה כמו "תודה על בקשתך, אנו מצפים לתשלום".

33.צור קטלוג מוצרים/שירותים: הדרך הקלאסית להגיע לאנשים המעוניינים לעיין במוצרים או השירותים שלך. בכדי לשמור על עלויות נמוכות, ניתן להדפיס דפים צבעוניים ישירות מאתר האינטרנט של העסק שלך, או לחפש חברת דפוס דיגיטלי מקצועית, אשר תוכל לספק לך כמויות קטנות של קטלוגים באיכות גבוהה (אלא אם כן יש לך עיניין להוציא קצת יותר כסף).

34.נקה, תרום, תיהיה מודע: התנדב לנקות מגרש משחקים של ילדים שקרוב לביתך או תרום משהו לארגוני נוער ובתי ספר מקומיים. הצב את העסק שלך כמעורב בקהילה. עשה שימוש בביגוד ממותג לצוות שלך ושחרר הודעות לעיתונות בכדי להבטיח שכולם יודעים שאתה עושה זאת ותורם לקהילה. (בהרבה מדינות מערביות זה הפך להיות טרנד - עקב ההצלחה שהפעילות מביאה לעסקים)

35.עשה שימוש במחקרים, השוואות וסקירות: בדיוק כמו המלצות של לקוחות, גם שיטה זו תאפשר הדגמה של המומחיות שלך ללקוחות פוטנציאלים וקיימים. מחקרים שכתובים ברמה גבוהה הן דרך אידיאלית ליידע את כולם על המומחים שמועסקים בעסק שלך ועל דרכי ההתמודדות שלהם עם סוגים מסוימים של בעיות ללקוחות מסוימים  - מומלץ לקדם את המחקרים הכי מוצלחים שלך (או את המחקרים שמדברים על בעיה מסויימת שהרבה אנשים נתקלים בה).

36.בצע שיווק גרילה, בכיף: השאירו זרי פרחים על המדרכות עם דגלים קטנים ופליירים לקידום מכירת האביב של העסק. או הקרינו את הלוגו של העסק בלילה על בניין גבוה במרכז העיר. רק היזהרו לא ללכת רחוק מדי.

37.כתוב לעיתון המקומי: עיתונים קטנים לעיתים קרובות נאבקים במטרה להשיג כתבות מעניינות. הגדר נוהל קבוע לקנות את העיתון המקומי, ולכתוב לעורך על נושאים שבאמת מלהיבים אותך. ואם יש בעיות שהעסק שלך יכול לפתור - אז קיבלת עוד הזדמנות.

38.התמקד ובדוק איך מייצגים את החברה אנשי הסגל והצוות שלה: אנשים ישפטו את העסק שלך על פי האנשים שעובדים בו. עשה שימוש בקונים מדומים שיספרו לך על חוויית הרכישה והשירות שקיבלו בעסק שלך. יש לשים לב, שחבר או בן משפחה שלך לא יכול להיות קונה מדומה. הוא קרוב מדי לעסק שלך גם אם הוא לא עובד בו (וכמובן שיש גם עובדים שיכירו אותו).

39.ספק את מה שאחרים לא יכולים או שלא יספקו: נתח את חברות המתחרים שלך וקח את הדברים שאתה חושב שהלקוחות דורשים אבל אף אחד לא מספק. אומנם רוב הסיכויים שיהיה קשה לבצע זאת, אבל יכול להיות שווה ומשתלם מאוד  (וזה בגלל שקשה להשיג זאת, עקב זה שאחרים לא מספקים את אותו השירות או המוצר). שוחח עם הלקוחות וגלה מה הם באמת רוצים ומה באמת חסר להם.

40.המלצה אישית שלנו, קח חופשה: אם אתה עובד על העסק שלך 18 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, 50 שבועות בשנה, אתה פשוט תשפוך מנוע. ופשוט תפסיק לחשוב באופן סובייקטיבי על העסק. לאחר שתחזור מלא באנרגיות חדשות ומרץ, תשים לב לרעיונות חדשים ותוצאות שונות וטובות יותר!

41.תעלול פרסומי: עשה משהו בכדי למשוך תשומת לב מצד הציבור והתקשורת (מומלץ לא לעבור על החוק כשעושים זאת - זה יכול להביא הרבה פרסום אבל יהיה עליך לשאת בתוצאות). בכל אופן אל תשכח לקשר את הפעולה לעסק שלך בדרך כלשהי.

42.עשה שימוש בפורומים עסקיים באינטרנט: אם אתה מוכר באמצעות אתר האינטרנט שלך, פעילות בפורומים עסקיים באינטרנט יכולה להיות דרך רבת עוצמה בכדי לבנות מוניטין ולהגדיל את התנועה לאתר שלך. הגדר לפחות שעה בשבוע בכדי לקרוא הודעות ולענות עם הערות רלוונטיות (במידת האפשרות פשוט חובה לעשות שימוש בחתימה עם לינק לאתר שלך באותו פורום). היזהר שלא לבלות זמן רב יותר בפורומים במקום לעבוד בעסק שלך.

43.שלח הודעות SMS ללקוחות שלך: כמה מגניב זה יהיה לקבל  SMS תזכורת מרופא השיניים שלך על התור לטיפול השיניים שלך אחר הצהריים? זה כל כך קל וזול לשלוח SMS ללקוחות, שכל עסק צריך לעשות זאת. השתמש במערכות אוטומטיות למשלוח SMS - בכדי להקל את תהליך המשלוח. זכור לתת ללקוחות דרך קלה לבטל את קבלת הודעות הSMS במידת הצורך.

44.הקטן את פרקי הזמן לעסקאות חוזרות (פרק הזמן להתחייבות): קונים יותר משלמים פחות. העלאה את המודעות לשיטה זו ודאג לוודא שלקוחותיך מבינים אותו, הלקוחות כבר יגיבו לזה ויקנו יותר. באופן כללי עם פרק הזמן להתחייבות בשירות שלך או בשימוש חוזר במוצר מתכלה שאתה מוכר הוא קצר יותר, יתאפשר לך למשוך הרבה יותר לקוחות.

45.סדר פסח וניקיון לרגל האביב: נקה את שולחן העבודה שלך, במשרדים, באתר האינטרנט, נקה הכל. נקה את הבלאגן שהצטבר וקבל רעננות חדשה בעסק שלך הלקוחות כבר יבחינו (וגם אתה :) ).

46.תמוך במטרה או שתף פעולה: ניתן לתאר שיטה זו כשיווק עקיף באמצעות תמיכה, והיא דרך רבת עוצמה בכדי להשיג את תשומת הלב לעסק שלך באמצעות תמיכתך בארגון רלוונטי. בחר במי לתמוך בצורה זהירה, התחייב למטרה זו לטווח ארוך (בכל אופן עדיף ליצור שותפות עם אותו ארגון), ודאג לכך שכולם ידעו על העזרה והתמיכה שלך.

47.ספר את הסיפור שלך: גם חברות גדולות מרוויחות מן הסיפורים של מייסדיהן. תסתכלו על ריצ 'רד ברנסון (המייסד של קבוצת VIRGIN) ואלן שוגר (מייסד חברת  Amstrad) - הם אלו שבנו את העסקים שהפכו כל אחד למילונרים. והם אלו שבנו הכל סביב עצמם. אל תפחד לבנות את העסק שלך סביב עצמך, אנשים אוהבים לקנות מאנשים.

48.אל תהסס להתקשר: הטלפון הוא כלי השיווק הזול ביותר שיש לך. אל תבזבז אותו על שיחות קרות. השתמש בו בכדי להתקשר לאנשים שפנו אליך או אנשי קשר, השתדל לא לשלוח להם דוא"ל. בעולם שמוצף בתקשורת אלקטרונית, שיחת טלפון היא דרך מצוינת לבלוט.

49.לעולם אל תאבד את ההתלהבות: הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לבלוט הוא ההתלהבות שלך. עסקים שעושים פעולות באופן קבוע נוטים להצליח יותר, מאשר עסקים שעושים משהו מבריק וגאוני אבל באופן חד פעמי או מדי פעם.

רוצה עוד טיפים עבור העסק שלך? צור קשר ופרט את סוג ושם העסק שלך ואנו נשתדל לאתר עבורך עוד טיפים רלוונטיים!

חזרה לאינדקס הטיפים לפרסום, שיווק, מיתוג והגדלת מכירות

למדריך הבא - טיפים לשיווק ופרסום בשיטת עשה זאת בעצמך
 

כסף קל | הסברים | הרשמו עכשיו! | החשבון שלי | שאלות ותשובות | אודותינו | צור קשר
ניוזלטר | אחסון אתרים | שרתי משחק   .

כסף קל




שתף במייספייס