הטבות והנחות

פרסום חינם



תקציב נמוך לא מהווה מכשול לשיווק ופרסום - כל הטריקים הטיפים והסודות לשיווק ופרסום עם תקציב נמוך!
קבלת כסף קל    פרסום אצלנו    הטבות ומבצעים    תרומה ועמותות    כלים
תקציב נמוך זה לא המכשול לביצוע שיווק או פרסום אפקטיבי ואף מאסיבי - כל הסודות לשיווק ופרסום בתקציב נמוך!

טיפים לשיווק בתקציב נמוך
חברות הנמצאות בתהליך גדילה תמיד מחפשות דרכים לעשות סנסציה ולעורר באז
בשוק ולפעמים פונים ליועצים שגובים אלפי שקלים עבור ייעוץ בנושא.
ברוב המקרים הפתרונות המוצעים הם אף יקרים יותר מהיעוץ.

אבל אם אתה פיקח ושאפתן, ישנם הרבה דרכים להשיג את תשומת הלב של קהל היעד מבלי לבזבז הון.
אם לא ניסית את הטיפים והרעיונות שלנו ל"שיווק גרילה", אתה לא באמת מנסה:

1.הודעות לעיתונות. כתוב והפץ ידיעות חדשותיות בעלות ערך אודות העסק שלך, ושלח אותם לעיתונים, מגזינים, תחנות רדיו וטלוויזיה.
מספיק שאחד מתוך כל אמצעי התקשורת ישדרו את הסיפור שלך, תקבל גישה חופשית לאלפי אנשים. עצב את הכותרת בצורה שתתפוס את תשומת הלב של הקוראים באמצעות מינמיום מילים. השתמש במילים שיקרו לפעולה (קנה, רכוש, זכה, קבל). השתדל להגיע למסר
הראשי אודות המוצר או השירות במהירות, באמצעות משפט פתיחה קצר שימשוך וישכנע את הלקוח הפוטנציאלי לפעול.

2.תערוכות. השכרת מקום בתערוכה מקצועית יכול לעלות לך, אבל הצגה טובה היא דרך נהדרת לבנות את  התדמית של העסק שלך.
הכן מראש שפע של חומר פרסומי (עלונים, ברושורים, קופוני הנחה, וקטלוגים) ומסור לכל המעוניין. בסיום התערוכה, בצע מעקב (FOLLOWUP). צור קשר עם אנשי הקשר שאיתרת במהלך התערוכה לפי סדר החשיבות והפוטנציאל הטמון בהם. חשוב לסיים את המעקב תוך לא יותר מ 7 ימים וליצור קשר עם כל אחד מאנשי הקשר. מעל לכל, קיים את כל ההבטחות שהבטחת בתערוכה.

3.אינטרנט. הקמת דף בית או אתר אינטרנט לעסק שלך היא דרך זולה יחסית להגיע לכמות גדולה של אנשים. עשה שימוש בפורומים, קבוצות דיון ואינדקסים חינמיים המתמקדים בתחומים דומים לתחום העסקי שלך בכדי למשוך תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים לאתר. חובה תמיד לכלול מספר טלפון או כתובת דוא"ל, בכדי לאפשר למבקרים המתעניינים ליצור איתך קשר ולהשאיר לך הודעה. אם אתה סוחר, שקול להציב תמונות של המוצרים שלך באתר האינטרנט (במידה ואין לך חנות אינטרנט), גם אם אתה לא מוכן לתת לאנשים להזמין את הסחורה שלך ישירות מאתר האינטרנט שלך. עוד דרך קלה וזולה באופן מפתיע להזרים הרבה קונים פוטנציאליים אל אתר האינטרנט שלך, היא פרסום בCash4Mail בGoogle ומנועי חיפוש אחרים.

4.דיוור ישיר. התוצאות של דיוור ישיר תלויים במאפיינים רבים: סכום ההשקעה לאיתור קהל יעד ומשלוח של מסר אליהם. העלות המשוכללת שתשלם עבור כל לקוח תיהיה גבוהה בהרבה מהתשלום עבור ייצור מודעות דפוס, אבל אם תייצר רשימת נמענים מכוונת היטב, תוכל להגיע ללקוחות פוטנציאליים בתחום שלך בצורה ממוקדת מאוד. קיים מספר מאוד מצומצם של חברות המוסמכות לעשות דיוור ישיר וחוקי (עקב חוק דואר הזבל), מומלץ לאתר מומחה אמין שיעשה את העבודה עבורך. ראיין לפחות שלושה או ארבעה ספקי דיוור ישיר לפני שאתה משלם עבור קמפיין דיוור ישיר.

5.פרסום בדפי זהב (המודפס). רוב המודעות בדפי זהב יהפכו לעתיפות לדגים בתוך ימים, אבל הצרכנים פונים לדפי זהב במשך כל השנה. זכור להציב עצמך בכל התחומים הרלוונטיים. אם אתה מבצעה עבודות חצר, רשום את העסק שלך תחת גינון, תחזוקה, ושיפורים לבית. מאוד חשוב להבליט את המודעה שלך, וכאדי לשקול הצבה של מודעה גדולה יותר מהגודל הסטנדרטי ואולי אף לשכור מישהו שיעצב אותה.

6.שירות לציבור. זוהי הזדמנות מצוינת ליישם משהו מועיל על ידי עשיית טוב. תן חסות לאירוע מקומי או השתתף במכירה שנתית של סוכות באזור שלך. תרום את המוצר שלך לארוגני צדקה מקומיים או דבר עם תלמידים בבתי הספר באזור על העסק שלך. כל אלה הן דרכים נהדרות לביסוס החברה שלך ובניית מוניטין חיובי בקהילה המקומית.

7.תחרויות ופרסים. תחרות נושאת פרסים תקופתית יכולה לסייע לך ליצור עניין של לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלך. מוצרי קד"ם כגון טישרטים, ספלי קפה, עטים עם הלוגו של העסק גם כן יכולים לעזור להפיץ את המסר.

רוצה עוד טיפים עבור העסק שלך? צור קשר ופרט את סוג ושם העסק שלך ואנו נשתדל לאתר עבורך עוד טיפים רלוונטיים!

חזרה לאינדקס הטיפים לפרסום, שיווק, מיתוג והגדלת מכירות

למדריך הבא - מדריך לקבלת לקוחות חדשים באמצעות נתינה

כסף קל | הסברים | הרשמו עכשיו! | החשבון שלי | שאלות ותשובות | אודותינו | צור קשר
ניוזלטר | אחסון אתרים | שרתי משחק   .

כסף קל




שתף במייספייס