הטבות והנחות

פרסום חינם



אהבה והשפעותיה על פרסום, קידום, שיווק והגדלת נפח המכירות
קבלת כסף קל    פרסום אצלנו    הטבות ומבצעים    תרומה ועמותות    כלים
אהבה ופרסום, מה מקשר בינהם? איך עושים שיווק באהבה? איך לקדם את המוצר או העסק שלך באמצעות אהבה? איך לזכות באהבת לקוחותיך?

מהו הקשר בין אהבה לפרסום?
מה שחשוב הרבה יותר מרכישות של מוצרים שלך עלידי לקוחות - זה האהבה של הלקוחות למוצרים שלך!

מ הiPad ועד אתרי קופונים, מתעשייה ירוקה ועד מקורות אנרגיה חלופיים, ישנם מוצרים ועסקים שיש להם יכולת כמעט קסומה לייצר התרגשות ונאמנות בקרב מעגל הלקוחות שלהם. עכשיו נעסוק בקסם הזה ונתבונן בו באמצעות מיקרוסקופ, בכדי לגלות איך לתת ללקוחות שלנו את החוויות הרגשיות שהם כה משתוקקים להן - ונבין עד כמה מהותית האהבה של הלקוחות למוצר שלנו בכדי שנצליח.

איך מזהים משהו ש"נוצר לאהבה"?
הסוד במוצר שאוהבים הוא, לא רק הדברים הנכונים שהוא עושה, אלה גם ההרגשה הנכונה שהוא גורם לך. למעשה, יש שני ממדים של חדשנות מוצלחת: פונקציונליות ורגש.

הiPad היה "בנוי לאהבה" בוודאות. האם מוצר שהוא פחות סקסי גם יכול?
בהחלט יכול. הנה דוגמא אחת טובה: משאיות שנוסעות למרחקים גדולים, הן כלים עסקיים מצוינים, אך מרחב המחיה מאחורי מושב הנהג ברוב המקרים צפוף ואפרורי. חברת "נאביסטאר" זיההת את ההזדמנות ופיתחה את המשאית "לון-סטאר", המצויידת במיטה וספה זוגית, מטבחון, שולחן אוכל ועבודה, ואפילו ריצוף פרקט. נהגים זיהו מייד את היתרון במשאית החדשה שנועדה לא רק עבור הובלה של סחורה ומעבר לכך היא מעניקה לנהג סביבה נעימה וטובה.

האם ההצלחה פועלת על אהבה?
בכדי להבין את הקשר בין השתיים, יש צורך להבין את עומק הסיפוק וההתלהבות, שמתעורר, עקב ההצלחה של מוצר לספק את הצרכים האמיתיים של לקוחות ורצונותיהם. לדוגמא: השיווק והמכירות של מוצרים ירוקים ואקולוגיים, מצליחים מאוד בימינו עקב הסיבה, שצרכנים נהנים מחופש בחירה לשמור על העולם ולא לזהם. כמו כן התחושה שהם תורמים לעולם טוב יותר לא עוזבת אותם אף לא לרגע.

אם כך, האם לפרסום יש השפעה גדולה?
מטרת הפרסום היא להפעיל רגשות, על ידי הצגת תוכן שעמוס במתגים ריגשיים, בתקווה לשייך את אותם רגשות שמתעוררים ללקוח עם המוצר. אך אלו הם רק רגשות אסוציאטיביים, שברוב המקרים מופעלים באמצעות תכסיס שנועד רק בכדי להשיג מכירה.

אז למעשה מדובר במשהו הרבה יותר עמוק?
בהחלט כן. תאר לעצמך שאף אחד לא אמר לך איך ומה, אתה אמור להרגיש בנוגע למוצר. אך בכל זאת, שימוש במוצר, גרם לך להרגיש בטוח ומוגן יותר, או אולי קצת הרפתקני והחלטי יותר. לדוגמה, ישנו מוצר הרזיה מסויים, החברה שפיתחה את המוצר מודעת לזה שירידה במשקל דורשת מאמץ. אך המוצר נועד להפוך את מאמצי ההרזיה שלך לפרודוקטיביים הרבה יותר - לכל 2 קילו שאתה מוריד עצמאית, המוצר עוזר לך להוריד את הקילו השליש. למעשה אלו שועשים שימוש במוצר הזה,ירגישו שיש להם שותף אקטיבי לדיאטה, וירגישו שהוא ממש מלווה אותם ועוזר להם להשיג את מטרותיהם. היתרון הוא שההרגשה נוצרת עקב השימוש במוצר עצמו!

האם גם המוצר שלכם יודע להפעיל רגשות אצל אנשים?

חזרה לאינדקס הטיפים לפרסום, שיווק, מיתוג והגדלת מכירות

כסף קל | הסברים | הרשמו עכשיו! | החשבון שלי | שאלות ותשובות | אודותינו | צור קשר
ניוזלטר | אחסון אתרים | שרתי משחק   .

כסף קל




שתף במייספייס