הטבות והנחות

פרסום חינם



כלי פרסום אפקטיביים שלא חשבת עליהם קודם - תינוקות וכלבים, הם בין הכלים היותר אפקטביים ליצירת תגובות רבות יותר ממודעות הפרסום שלך!
קבלת כסף קל    פרסום אצלנו    הטבות ומבצעים    תרומה ועמותות    כלים
מי יביא לך יותר תוצאות שיווקיות הילד שלך או הכלב שלך?

יש דברים נסתרים לא נדע לא נבין, למשל כמו פרסום בתינוקות וגורים!

שמתי לב לעובדה מעניינת, הפרסום נותן תוצאות טובות יותר כשהקריאטיב מכיל תינוקות או כלבים. כן כלבים ותינוקות, צצים בכל מקום - החל בפרסומות בטלויזיה, פליירים, מודעות ואתרי אינטרנט.

כלבים ותינוקות החלו להחליף את הבחורה היפה עם החיוך הגדול והופכים להיות יקירי הפרסום של העידן הנוחכי. ויש לכך סיבה טובה:
בעידן בו הצרכנים מחפשים את החיבור המיוחד את הקליק והכימיה עם חברות ומותגים, רוב האנשים רואים בכלבים יצור חמוד שמשדר אמינום וחום (הרי הכלב הוא חברו הטוב של האדם) והתשובה לשאלה: למה תינוקות דיי ברורה. אני הבנתי את כוחם של תינוקות לאחר שנולד בני הבכור וראיתי כמה תגובות ולייקים קיבלתי בפייסבוק כשהעלתי תמונה ראשונה שלו, אפילו אנשים שהיו אצלי ברשימה ולא ממש היה ברור מאיפה הכרנו הגיבו ועשו לייקים על התמונות שלו. ילדים זה שמחה כפי שידוע לכולנו ושמחה היא אחד המתגים שקוראים לצרכן לבצע רכישה.

אומנם תינוקות וכלבים מתאימים לפרסום לא לכל תחום וזה גם לא אומר שמעכשיו יהיה עליך לחשוב על שימוש בתינוקות וכלבים במודעות הפרסום שלך. בכל אופן מתינוקות וכלבים שמופיעים בפרסומות נוכל ללמוד הרבה על טקטיקות שיווק אפקטיבי. הנה ארבע לקחים שאפשר ללמוד משימוש בתינוקות וכלבים במודעות פרסום.

תינוקות / כלבים יגרמו לך לשים לב (להסתכל)
תפקידה העיקרי של כל מודעה פרסומית, הוא ללכוד את תשומת הלב של קהל היעד הרלוונטי. אף אחד לא יגיב למודעה שלך, אם היא לא תבלוט לא ישימו לב למסר שלך. צרכנים נחשפים לאלפי מודעות בכל יום - מטח אדיר של מסרים שיווקיים - פוסטרים, רולאפים, טלויזיה, טלפונים סלולריים וכמובן האינטרנט. עקב הכמות היומיומית הגדולה של המסרים פיתחנו תכונה של סינון סלקטיבי לא מודע למה שאנו בוחרים לשים לב אליו ומה אנו בוחרים לסנן. כך שברגע שצרכן נחשף למודעה של גור כלבים שיושב על הספה, הוא בהחלט יעצור לרגע בכדי להביט ולבחון את המודעה במידה ויש לו אסוציאציות נפשיות חיובית הקשורות לכלבים. וכשזה קורה, הצרכן נופל למלכודת של המפרסם. האם המודעות שלך מצליחות להשיג את אותן תוצאות? האם הלקוחות הפוטנציאליים שיכולים להיות שלך שמים לב למודעות שלך?

תינוקות וכלבים גורמים לרגשותינו לפעול
לגרום לצרכנים להבחין במודעה הפרסומית שלך היא המשימה הראשונה, השלב הבא הוא לגרום להם לזכור את המסר שלך. זיכרון ורגשות קשורים בקשר ישיר ואחיד. אם נחשוב לרגע : כאשר אתה נזכר בחוויה מהנה עם הילד שלך, איך זה גורם לך להרגיש? הרגשות ממהרים לחזור, וקשה להפריד את הזיכרון מהחוויה הרגשתית שעברת. עבור רוב האנשים, צפייה בתמונות של תינוקות או גורים ידידותיים מעוררים רגשות חמים ויחד עם זאת גורם לפרסומת שלך להיות בלתי נשכחת. ישנה חשיבות מאוד גבוהה ואף קריטית לאחוזי תגובה גבוהים למודעות הפרסום שלך, והמאפיינים הכי חשובים לאחוזי הצלחה ותגובה גבוהים יותר, הם הבידול של המודעה שלך והקלות שבה ניתן לזכור אותה. חשוב לרגע, מהי הדרך הטובה ביותר להפעיל את הרגשות של הלקוחות שלך?

אנו בוטחים בידידו הטוב של האדם ובתינוקות אף יותר מכך!
המיתון שינה את הדרך בה אנו קונים, כצרכנים בעידן שלנו עלינו לבחון את כל המידע אודות המוצר והחברה באופן יסודי יותר מאשר אי פעם. כשאנו רוצים להוציא כמה שקלים, אנחנו רוצים להוציא אותם בצורה הכי מחושבת. חברות צריכות לייצר תמונה כוללת של אמינות, ולכן מפרסמים, אתרי אינטרנט גדולים, ואפילו חברות תוכנה עושים שימוש בתמונות של תינוקות וכלבים. חברת ביטוח מסויימת בארה"ב, למשל, הריצה פרסומת משעשעת בטלויזיה, שבה כלב חושף הצעות מחיר של מתחרים בלחיצת כפתור. ברור, שחברת הביטוח מקווה שהלקוחות יבטחו בחברה שתציע להם ביטוח הוגן. לפי דעתך יש דרכים נוספת לעורר תחושת אמון גדולה יותר בקרב הלקוחות שלך?

אוהבי ילדים וכלבים מרגישים קרבה
על מנת שהמודעה תהיה אפקטיבית, היא אמורה להעביר מסר אמת. קהל היעד חייב להזדהות באופן כלשהו עם המסר, אם משום שהם רואים במודעה חוויה שעברו , פשוטו כמשמעו, או בשל סיטואציה שאיתה הם יכולים להזדהות. כמעט ב 40 אחוז ממשקי הבית יש לפחות כלב אחד וכמה תינוקות יש בכל משק בית? אף יותר מכך. עבור רבים מאתנו, ילדינו וחיות המחמד שלנו הם חברים חשובים, וחלק בלתי נפרד מהמשפחה. למעשה ברגע שהמודעה מכילה בתוכה תמונה של תינוק או גור כלבים, היא משדרת אמינות לכל אלו שיכולים להזדהות עם התמונה. אנו חשים קרבה ונבחר ליצור קשר עם החברה או המותג שפורסם.

באופן עקרוני, מפרסמים עושים שימוש בתינוקות וגורים כי הם תופסים את תשומת ליבנו באופן בלתי נשכח. תינוקות וכלבים במודעות גורמות לקהל היעד להבין שזה המפרסם עליו הם יכולים לסמוך, וכצרכנים, אנחנו רואים את עצמנו כהשקתפות בסיפור שתואר על ידי המפרסם במודעה, זה מניע אותנו לבחור את החברה או המוצר של החברה הספציפית על גבי אחרים שכלפיהם אנחנו מרגישים פחות חום ואמון.

חזרה לאינדקס הטיפים לפרסום, שיווק, מיתוג והגדלת מכירות

למדריך הבא - איך לקבל המון מכירות באמצעות תמיכה בארגוני צדקה וקרנות שונות?

כסף קל | הסברים | הרשמו עכשיו! | החשבון שלי | שאלות ותשובות | אודותינו | צור קשר
ניוזלטר | אחסון אתרים | שרתי משחק   .

כסף קל




שתף במייספייס