הטבות והנחות

פרסום חינם



כמה קל לייצר מצב בו כולם מרוויחים! תמיכתך בארגוני צדקה, עמותות וקרנות חושפת אותך לאלפים!
קבלת כסף קל    פרסום אצלנו    הטבות ומבצעים    תרומה ועמותות    כלים
תמיכתך בקהילה וארגוני צדקה - מקדמת את העסק שלך מעלה ומעלה!

תרום לקהילה ותמוך בה - והתוצאות לא יאחרו להגיע!

תמיכה במטרות וצדקה בקהילה שלך טובה לא רק לנפש שלך, היא יכולה להיות גם גורם מכריע כאשר הלקוחות יחליטו היכן להשקיע את הכסף שלהם. בימינו צרכנים דורשים רמה גבוהה יותר של אחריות ומעורבות חברתית מעסקים וחברות, עד היום לא היית חשביות כה רבה להתמקדות בנתינה והפיכתה למסע פרסום שמניע את קהל הלקוחות שלך לפעולה. כשיוצרים אסטרטגיה מתמשכת של נתינה, נוצר מצב שבו כל הצדדים זוכים - המטרה בה אתה תומך, הלקוחות שלך ובסופו של דבר, העסק שלך.

הצעד הראשון הוא למצוא את האסטרטגיה הנכונה ל"שיווק באמצעות תמיכה במטרות, נתינה וצדקה". נפרט על ארבעה דרכים בהן תוכל לשתף את הלקוחות שלך בתמיכה והתנדבות למטרות חשובות.

תרומה חלקית של סכומי כסף ממכירות של מוצר מסויים.
השתתפות פסיבית של לקוחות. עזרה לעמותות וארגונים בדרך זו היא אולי הדרך הקלה והמהירה ביותר להיכנס בצעדי ענק אל תוך "שיווק באמצעות תמיכה במטרות, נתינה וצדקה". חשוב מאוד לבחור עמותה או ארגון אשר יוכלו לייצר הזדהות גדולה יותר אצל קהל היעד שלך. זו יכולה להיות עמותה לאומית ללא מטרות רווח - לדוגמא: אחת מקרנות המחקר לסרטן או ארגון אקולוגי שמנקה ושומר על הסביבה - או ארגוני צדקה מקומיים. בחירה של ארגוני צדקה ועמותות מקומיות יכולה להוות יתרון ותאפשר לך להנות מתוצאות עבור מאמצי השיווק שלך בזמן קצר יותר. לקוחות בקהילה שלך נוטים להרגיש יותר מחוברים רגשית לארגוני צדקה שקרובים אליהם, בחירה נכונה יכולה לגרום לכמות המכירות של העסק שלך לגדול משמעותית.

צור ומכור פריט סמלי.
אסטרטגיה זו מניעה את הלקוח לקחת חלק פעיל בתהליך הנתינה, ודורשת יחסי ציבור ומסעות פרסום אגרסייבים יותר. שיטה זו כרוכה ביצירה ושיווק של פריט המאפשר ללקוחות הפגנה פיזית של תמיכתם במטרת העמותה או הארגון שבחרת. זה יכול להיות פריט שהלקוחות יכולים ללבוש או לשאת באופן קבוע כגון תיק, חולצת טריקו, כובע, צמיד, סיכה או תג כלשהו שיכילו הודעת תמיכה מעוררת השראה וכמובן את הלוגו והסלוגן של העסק שלך.

תנו חסות לאירוע מיוחד.
אם אתה מחפש דרך לתמוך בארגון או עמותה ואפשרות לזכות בחשיפה ותוצאות מקסימליות, אז אירוח ומתן חסות לאירוע התרמה יכולה להיות האסטרטגיה הטובה ביותר. אירועים קלאסיים כגון מירוץ 10 ק"מ או מסע אופניים ואפילו נשף, עושים את עבדותם בצורה אפקטיבית גם כיום. זכור, ככל שתיהיה יותר יצירתי עם אירועים מהסוג, כך צפויות לך תוצאות טובות יותר.

תן עזרה לאומית.
אסטרטגיה נוספת של נתינה בפרופיל נמוך היא תרומה של זמן הצוות שלך ועזרה לייצירת שינוי בקהילה שלך ברמה לאומית. צעד נבון ומחושב מאוד הוא לתאם את הנתינה (תרומה) שלך עם העיסוק העיקרי של החברה שלך. זה יסייע לא רק לעמותה או לארגון בו אתה תומך, אלא גם יעזור ללקוחות שלך לזכור מה העסק שלך מייצג ובמה הוא עוסק. לדוגמה, חנות מסויימות בשרשרת שוק המזונות החליטה לתרום חבילות מזון לעמותות איזוריות, שמחלקות אותן לנזקקים. כמו כן בעל החנות מחליט על ימים מסויימים בהם 5 אחוז מהמכירות נטו נתרמים לאותם ארגונים.

לבסוף, מסע הפרסום שלך, ידרוש התערבות של משרד ליחסי ציבור שידאג להפיץ את הבשורה אודות הפעילות שלך החוצה אל העולם!
כל זה עשוי לכלול פרסום באינטרנט ותוספת של מקטע באתר האינטרנט שלך המדגיש את פעילויות התרומה של העסק שלך. כמובן שחובה לצרף לינקים ל"ציוץ" בטוויטר ו "לייק" בפייסבוק (כולנו כבר מכירים את כוחן של הרשתות החברתיות).

כאשר לקוחותיך נחשפים לצד האכפתי והדואג של העסק שלך מתחולל המצב בו אתה משרת גם את הקהילה והנזקקים ואת העסק שלך בו זמנית!

חזרה לאינדקס הטיפים לפרסום, שיווק, מיתוג והגדלת מכירות

למדריך הבא - גלה את העוצמה שבתחרויות והגרלות!

כסף קל | הסברים | הרשמו עכשיו! | החשבון שלי | שאלות ותשובות | אודותינו | צור קשר
ניוזלטר | אחסון אתרים | שרתי משחק   .

כסף קל




שתף במייספייס