הטבות והנחות

פרסום חינם



כסף קל תמורת צפייה באימיילים, פרסום באינטרנט במחיר אטרקטיבי, תרומות לעמותות
קבלת כסף קל    פרסום אצלנו    הטבות ומבצעים    תרומה ועמותות    כלים

למה ואיך אנשים קונים

למה ואיך אנשים קונים

נכתב ע"י אבי ו. ב‏יום שלישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2011

2722 צפיות

למה ואיך אנשים קונים מדע חדש נולד
מחקר קניות
באיזה שעה איזה גיל ( הערכה) רישום מה עושה ממששת איך נראית ובדיקת המחיר.
מחקר מדע הקניות נעשה במחלקת כלי בית השאלה ממתי קיימת תורה זו
באנתרופולוגיה מונח "אין סיטו" שמשמעותו צרכנים בעת קניה
המחקר בודק את כלל הקניה מהחניה ועד התורים לקופות סנטימטר אחרי סנטימטר איך הם קונים
המכניקה האנטומית המדויקת והפסיכולוגיה ההתנהגותית. המחקר נעשה על סל קניות רחב כיצד אנשים מגיבים לפי גיל מין וגודל ועד למוצר ואופן ההתנהגות.
בחנות היו מצלמות סטיל ווידאו והיה צריך אדם מתאים לכך חשוב היה שהקונים ידעו שהקונה לא ידע שצופים בו העוקבים היו צריכים להיות בעלי אבחנה בכמה מוצרים נגע. הצוותים היו בין 3 עד 10 והם סוקרים כל סוג של עסק בכל העולם. במחקר הושקעו עשרות אלפי דולרים ושעות מחקר
במחקר יש אדם שרואה את הוידאו כל הזמן אדם שמביט בקופות בחשבון ואדם שספור פריטים בקופה כמו כן באיזה שעה קונים יצא שב- 17:00 היה הכי הרבה קונים
מי שלוקח סלים 75%קונים נשים קונות יותר וגם מכניסות לתאי מדידה יותר עדיין לא ברור מה יגלו כי לא יודעים תמיד מה לחפש תופעה "אפקט חיכוך אחוריים" אנשים נתקלו במתלים והקונים לא אוהבים שמתככים בהם לא אוהבים שנוגעים בהם מאחור אנשים שנתקלו במתלה העניבות ולאחר שהוזז היתה עליה בקניה
ילדים מטפסים על מדפים להגיע לממתקים
רוב קוני הג'ינסים הגיעו מכיוון אחר ולא רואים את הקליפים והשלט חלקם רואיינו לצורך הבנת התנהגות הקניה
נעשה מחקר גם של אינטרקציה קמעונאית לפירטי פרטים אצו לבדוק מהי משוואת ערך שאישה מביאה
נבדק כמה זמן ארכה הקניה וגם נתנו לאנשים לענות על שאלונים.
פאקו אנדרהיל שחיבר את הספר והמחקר היה בעברו סטודנט אצל וואיט ועסק בפרויקט המרחב הציבורי וואיט כונה "הקדוש"והיה דמות דון קישוטיתשהתאהב ברחובות ניו יורק וחקר התנהגות אנשים במרחבים וגנים הוא ואנשיו השתמשו במצלמות הוא היה איש מע הרחובות ואילו אנדרהיל מדע הקניות
אנדרהיל עבד במוסד לינקולן שם גייס סטודנטים ותצפת על הנעשה ברחובות גודל חנויות תנועת אנשים ועוד
העסק החל כאשר ניבדקה חנות תקליטים בניו ג'רסי הצעה לקנות את הסינגלים יותר נמוך שיפרה את אחוזי המכירות כי ילדים לא ראו בנוסף תקליטים חדשים היו ליד הקופות לאחר שזה עבר לשם היתה עליה במכירות גודל העטיפה גם השפיע ובנוסף גם גניבת קלטות ויעוץ לקציני הביטחון
בזמנו בדרג סטור האספירין היה במעבר הראשי לאחר שהעבירו אותו לאגף שקט גדלו המכירות ב- 15% אחוז
בחנות ספרים הספרים המוזלים היו בכניסה וחסמו ויצרו בלאגן ומעט קנו לאחר ששמו אותו בסוף בפנים עלו המכירות
מדוגש העיקרון שאם היינו קונים מה שאנו צריכים הכלכלה הייתה מתמוטטת
הכלכלה של המאה ה- 20 מעודדת קניות
סיבה נוספת שמדע הקניות הוא כוח עולה כי לפני שנים המסרים הפרסומיים הגיעו לצרכנים בצורה מרוכזת אז היה טלוויזיה (מספר בודד של ערוצים ) רדיו ועיתון
היום מספר רב של ערוצי רדיו שלטים שמזפזפים בין הפרסומות מגוון של מגזינים
היום אנו עדים לשחיקת השפעת שמות המותג פעם אדם היה נאמן למותג כמו ביואיק קולה פפסי מרלבורו ג'נרל אלקטריק ועוד
משמעות הדבר היא שאמנם מיתוג ופרסום מסורתי יוצרים מודעות למותג והעדפתו.אך לא תמיד מתורגמים דברים אלו למכירות. אמצעי השיווק עובדים אך לא כמו בעבר היום הולכים לראות אך פחות נאמנים למותג
היום האמצעי החשוב להעברת מסרים ולביצוע מכירות הוא החנות ותחולתה ומאוד חשוב כיצד לסדר את החנות והמדפים עיצוב השלטים וסידור נכון שיבחנו בקלות


תגובות למאמר

כתוב תגובה
כסף קל | הסברים | הרשמו עכשיו! | החשבון שלי | שאלות ותשובות | אודותינו | צור קשר
ניוזלטר | אחסון אתרים | שרתי משחק   .

כסף קל




שתף במייספייס